Saturday 28 April 2012

NOTIS TERIMA KOMISYEN DARI KELAB JUTAWAN


lama x cite psl Kelab Jutawan
igtkan dah terkubur..lgsg x amek tau..promote pun xbuat lgsg
benda ni kena rajin..kalo x rajin xdelah dpt ape2..
aku sejak bila ntah dh mls pikir psl Kelab Jutawan nieh...
sjk dpt habuan spjg tempoh beberapa bulan lepas
adalah dlm ratus2...heheheh amin2 syukran2..terus aku senyap n malas membuak2
tup2 rini timbul email dr tokeh Kelab tuh
tadaaaaaaaaaaaaaa


dlm x buat ape2 tuh leh dpt KOMISEN..biar betikkkkkkk!!!!!!
HEBAT X HEBAT kehkehkeh
terbaekkkkk kan kan kannn

dptlah cover balik duit yg abis ms raya ritu hahahaha
terima kasih pada yg sudi join Kelab Jutawan
teruskan USAHA + RAJIN insyallah anda
juga boleh BERJAYA :)

ape???duit dah abis?ha tu lah sakan beno raya. Xpe2 Kelab Jutawan dpt membantu anda aceh ceh cehhhhh..warning!!!miahahaha ni utk yg berminat sj..yg x minat boleh blahhh jgn nak byk songeh kata ini x betul...itu x betul..lantakkkk
yg aku kesah aku dh dpt habuan...tu semua ikut pd kita..xpaksa2 ok

keras ke bunyi ayat aku tu...lantakkkkkkk
hahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment